On July 1, 2010, TV Guide Network's scrolling grid was given an extensive facelift; the grid was shrunk to the bottom one-quarter of the screen, the channel listings were reduced from two lines to one (with the channel number now being placed to the right of the channel ID code), the color-coding for programs of specific genres (such as children's shows, movies and sports) was removed, synopses for films were dropped and much like with the featured included in the Amiga 2000-generated grid, a four-second pause for the grid's scrolling function was added after each listed row of four channels. Despite the change, the non-scrolling grid (which was the same height as the restyled scrolling grid) continued to be used for primetime programming for a time. Later that month on July 24, TV Guide Network introduced a new non-scrolling grid used for primetime programming, which was later dropped with providers using the scrolling grid during the time period. On August 3, 2010, the scrolling grid was changed again, with the pausing function being applied to each channel, and size of the listing rows returning to two lines (in some areas, the grid with remained three lines, thus cutting off half of the second listing). On October 17, 2010, the color of the scrolling grid was changed to black the listing rows reverting to one line (although some cable systems still used the previous grid as late as 2014).
State-owned RIA Novosti news agency, which founded RT in 2005, is one of the largest in Russia. Its chairperson is Svetlana Mironyuk, who has modernised the agency since her appointment in 2003.[85][86][87] RIA Novosti has stated it helped establish RT, but is "neither a sponsor nor a backer of Russia Today."[6] Mikhail Seslavinsky, in charge of the Federal Agency on Press and Mass Communications of the Russian Federation asserted in 2005 that "Russia Today will come as an independent company".[88] Under Russian law RT is an independent organisation.[34]
Perhaps no one deserves more credit for threatening the old TV business model than Netflix Chief Executive Officer Reed Hastings. As the driving force behind the world’s largest streaming video service, with about 130 million subscribers, he’s taught consumers to expect an abundance of old and new shows and movies, without the irritation of commercial interruptions, for just $8 a month.
Once you have a TV that is “digital ready”, all you need to do is install a TV antenna. I installed the Mohu Sky 60 outdoor antenna on my roof and now I receive all the major local broadcast networks. Mohu also makes quality indoor antennas like The Mohu Curve and Mohu Leaf. If you are interested in purchasing a Mohu antenna, check my Mohu promo page for a big discount.

My college age kid went into a bit of shock for the first few days and then found time to spend at a local bookstore (I see that as an improvement). I did invest in a regular ole’ antenna for the TV, so I can catch the local channels (which are about 50 here in TX), and after reading your article purchased a Roku 3. My kid has an Xbox, Wii, and PS3 so streaming online content was already possible, I got the Roku for the main television and not to cause another issue of “shell shock” by taking over the kid’s PS3.

Former RT Moscow anchor Stacy Bivens, and other former RT journalists speaking under anonymity according to BuzzFeed, said they regretted working for the network, citing their dislike of the network's use of propaganda. Bivens, for example, was explicitly asked to go to Germany and procure a story proving that "Germany is a failed state". When she rejected, other reporters were sent instead.[24]
×