RT drew particular attention worldwide for its coverage of the 2008 South Ossetia war.[43][44][45] RT named Georgia as the aggressor[45] against the separatist governments of South Ossetia and Abkhazia, which were protected by Russian troops.[46] RT saw this as the incident that showcased its newsgathering abilities to the world.[12] Margarita Simonyan stated, "we were the only ones among the English-language media who were giving the other side of the story – the South Ossetian side of the story."[44]
^ Перечень системообразующих организаций, утвержденный Правительственной комиссией по повышению устойчивости развития российской экономики [List of systemically important institutions approved by the Government Commission on Sustainable Development of the Russian Economy] (in Russian). government.ru. Archived from the original (DOC) on 27 December 2008. Retrieved 18 March 2015.

This year alone, some 6 million people are expected to ditch satellite and cable, causing a major pain point for the providers of digital entertainment. Welcome many of the same companies (DirecTV and Dish Network), along with YouTube, Hulu and Sony, in a different sort of offer. A smaller collection of channels, along with broadcast TV locals, no equipment required, and an average price of around $40 monthly. (Along with your internet subscription.)

×