Fubo TV is a sports-centric service that also offers a number of other channels including local OTA stations (except ABC) -- and more RSNs (regional sports networks) than any other service. Especially for fans of professional baseball, basketball and hockey teams, Fubo might be the only way to watch regular-season games without cable. There's no ESPN, however, and a convoluted user interface and high price mean it's not the first service we'd choose.
At the beginning of January 2009, the print edition of TV Guide quietly removed its listings for TV Guide Network (and several other broadcast and cable networks) over what the magazine's management described[21][22] as "space concerns". In actuality, the two entities had been forced apart by their new, individual owners, with promotions for the network ending in the magazine, and vice versa. TV Guide magazine journalists also no longer appeared on TV Guide Network. The top-line "plug" for the network did, however, remain intact on the websites of internet-based listings providers using TV Guide's EPG listings. TV Guide Network's program listings returned to TV Guide magazine in June 2010, with its logo prominently placed within the grids.

Former RT Moscow anchor Stacy Bivens, and other former RT journalists speaking under anonymity according to BuzzFeed, said they regretted working for the network, citing their dislike of the network's use of propaganda. Bivens, for example, was explicitly asked to go to Germany and procure a story proving that "Germany is a failed state". When she rejected, other reporters were sent instead.[24]

×