Goverment & TV stations told us to just get convertor boxes and we would continue to get free antenna TV. I have 4 convertor boxes 1 tv with a new on roof antennae. A second with side roof antenna. and 2 with indoor rabbit ears. CHANNEL 10 ONE OF MY MOST WATCHED CHANNELS FROM ALBANY IS NOT COMING IN AT ALL. CH 6 FRom ALBANY CAN COME IN ON ALL 4 TV’S. 4 CHANNELS FROM ALBANY ARE VIEWABLE WITH THE NEW ROOF ANTENNA BUT NOT ON INDOOR SETUPS. ARE THERE ANY INDOOR ANTENNAS WITH INCREASED RECEPTION


If you want to join them but don't want to ditch live TV completely, you've come to the right place. Live TV streaming services like Sling TV and DirecTV Now let you watch most if not all of your favorite live TV channels -- from ABC to CBS to CNN to ESPN to Fox News to Nickelodeon -- streamed over the Internet. And the monthly fee is likely far less than you're paying the cable company for TV.
In 2010 journalist and blogger Julia Ioffe described RT as being "provocative just for the sake of being provocative" in its choice of guests and issue topics, featuring a Russian historian who predicted that the United States would soon be dissolved, showing speeches by Venezuelan President Hugo Chávez, reporting on homelessness in America, and interviewing the chairman of the New Black Panther Party. She wrote that in attempting to offer "an alternate point of view, it is forced to talk to marginal, offensive, and often irrelevant figures".[12] The Economist magazine noted that RT's programming, while sometimes interesting and unobjectionable, and sometimes "hard-edged", also presents "wild conspiracy theories" that can be regarded as "kooky".[184] A 2010 Southern Poverty Law Center report stated that RT extensively covered the "birther" and the "New World Order" conspiracy theories and interviewed militia organizer Jim Stachowiak and white nationalist Jared Taylor.[150] An Al Jazeera English article stated that RT has a penchant "for off-beat stories and conspiracy theories."[185] The news channel has also been criticized for its lack of objectivity in its coverage of the Israeli–Palestinian conflict.[186] Miko Peled, the Israeli peace activist who has called the peace process "a process of apartheid & colonization" is a frequent guest on RT.
What I love about using Playon is that it integrates very nicely with my xbox 360. I can use my regular remote to watch tv shows, movies/etc through playon, just like i would with a regular dvd player or network media player. i don’t have to have a keyboard and mouse sitting on our coffee table at all times, i can just navigate to the playon folder on the xbox, and start watching shows on the big screen. I also have an old media computer hooked up to our big tv, but i rarely turn it on anymore because of the nice setup with playon.

On 4 March 2014, Breaking The Set host Abby Martin, speaking directly to her viewing audience during the show's closing statement, said that even though she works for RT, she is against Russia's intervention in Ukraine. She said that "what Russia did is wrong", as she is against intervention by any nation into other countries' affairs.[237] Later, Martin asserted that RT still supports her despite her differences of opinion with the Russian government.[238] RTs press office suggested that Martin would be sent to Crimea and responded to accusations of propaganda, stating "the charges of propaganda tend to pop up every time a news outlet, particularly RT, dares to show the side of events that does not fit the mainstream narrative, regardless of the realities on the ground. This happened in Georgia, this is happening in Ukraine".[239] Glenn Greenwald said that American media elites love to mock Russian media, especially RT, as being a source of shameless pro-Putin propaganda, where free expression is strictly barred. Agreeing the "network has a strong pro-Russian bias", he suggested that Martin's action "remarkably demonstrated what 'journalistic independence' means".[240]
On April 30, 2007, Gemstar-TV Guide announced that beginning on June 4, 2007, TV Guide Channel would be rebranded as the "TV Guide Network". According to its press release, the move was intended to reflect "the continued evolution of the Channel from primarily a utility service to a more fully-developed television guidance and entertainment network with a continued commitment to high quality programming."
Perhaps KMSL is expressing her disgust for an “unsightly antenna” on someone else’s property. All utilities are underground, and there is this terrible obstruction to a clear sky view, lol?. Growing up, it was a sign of distinction and prosperity when someone had an antenna on their roof, because it suggested they had a television! I remember, when some of us 16-year-olds would drive around with the windows up in the heat of summer to make others think we had air conditioning in our cars.. it’s interesting how status symbols have changed..

There is a $10-per-month add-on channel for sports and $4.99-per-month one for Spanish channels. Perhaps the best feature on PS Vue: a cloud-based DVR for storing up to 500 programs to watch whenever you like. Also, you can use the "TV Everywhere" apps that many cable channels have that require a cable subscription—but by authenticating them with PlayStation Vue. And you can pause or rewind or fast forward on every channel. All of them.
Price: The basic plan, Live A Little, has over 60 channels for $35/month. The Just Right plan has over 80 channels for $50/month. The Go Big plan has over 100 channels for $60/month. And finally, the Gotta Have It plan has over 120 channels (what) for $70/month. Kinda pricey, but damn, having that many choices sounds nice. There's also a Spanish plan, Todo Y Mas, with over 90 channels for $45/month.

In the end, the cable industry’s failure to protect the bundle came down largely to greed, Moffett said. Media executives wanted to charge more for certain rights, like making every old episode available to cable subscribers, or granting the rights to watch a show on an iPad outside the home, instead of giving them away for the good of the industry.
In April 2017, during his successful run for President of France, Emmanuel Macron's campaign team banned both RT and the Sputnik news agency from campaign events. A Macron spokesperson said the two outlets showed a "systematic desire to issue fake news and false information".[205] Macron later said during a press conference that RT and Sputnik were "agencies of influence and propaganda, lying propaganda—no more, no less".[206]
This streaming service Hulu is known for helping binge-watchers catch up on their shows, but it also offers a live tv option. The Hulu Live TV feature allows viewing of major networks with access to the local channels for around $40 per month. Hulu Live TV is commonly available in addition to the regular monthly streaming cost. However, there are often promotions where they offer one without the other. Something to keep in mind: the local programming is subject to regional restrictions. Check out their website to see which local channels your area is eligible for.
There isn’t a single offering out there that makes any sense for most family homes. None. 5 TVs can easily get the complete Comcast lineup of TV stations, including all of their premium channels, plus anywhere DVR hardware to boot. Additionally, if the cost was itemized apart from the Comcast Voice, and GB internet they give me, I am paying WAY, WAY less than any streaming service out there. That just plain sucks because not one other provider is available where I am, so the competition is non-existent. I, for one, think Comcast is over-priced. But, based on what I would have to pay to get what I want in a cord cutting option, I would be even worst off. These alternatives are only beneficial for single TV homes.
For example, Russia Today broadcast stories about microchips being implanted into office workers in EU to make them more "submissive"; about "majority" of Europeans supporting Russian annexation of Crimea; EU preparing "a form of genocide" against Russians; in Germany it falsely reported about a kidnapping of a Russian girl; that "NATO planned to store nuclear weapons in Eastern Europe"; that Hillary Clinton fell ill; it has also on many occasions misrepresented or invented statements from European leaders.[219][unreliable source?][220][unreliable source?][221][222][text–source integrity?] In response to accusations of spreading fake news RT started its own FakeCheck project. The Poynter Institute conducted a content analysis of FakeCheck and concluded it "mixes some legitimate debunks with other scantily sourced or dubiously framed 'fact checks.'"[223] 

Unfortunately, its similarities to Android do it more harm than good. Some apps are clearly ports of tablet apps that don't work very well with a remote, and you'll need to control them with the clunky trackpad or control stick on your remote. Sometimes you'll only need to do this for certain actions, like seeing a movie's info, but in some cases—like with Amazon's absolutely horrendous streaming "app" (which is really just a shortcut to the Amazon Prime web site)—you'll need to use the mouse for everything, which is really not an enjoyable experience. It also has the quirks we've come to know on Android phones, like the occasional force quit or popup confirming a security certificate (which isn't a huge pain, but something regular users will find confusing). All in all, it feels like you're using a computer from your couch, not a set-top box.
By 1985 and under the newly formed Trakker, Inc. unit of United Video Satellite Group, two versions of the EPG were offered: EPG Jr., a 16KB EPROM version which ran on various Atari models including the 130XE and 600XL, and EPG Sr., a 3½ bootable diskette version for the Amiga 1000. Raw program listings data for national cable networks, as well as for regional and local broadcast stations, were fed en masse from a mainframe based in Tulsa, Oklahoma to each EPG installation via a 2400 baud data stream on an audio subcarrier of WGN by United Video (which was also the satellite distributor of the WGN national superstation feed). On some installations of the EPG, a flashing dot next to the on-screen clock would indicate proper reception of this data. By cherry-picking data from this master feed for only the networks that its cable system actually carried, each EPG installation was able to generate a continuous visual display of program listings customized to its local cable system's unique channel lineup (data describing the unique channel lineup each EPG was to display also arrived via this master feed).
RT has been frequently described as a propaganda outlet for the Russian government[11] and its foreign policy.[12][13][14][15][16][17] RT has also been accused of spreading disinformation[17][18][19] by news reporters,[20][21] including some former RT reporters.[22][23][24] The United Kingdom media regulator, Ofcom, has repeatedly found RT to have breached its rules on impartiality and of broadcasting "materially misleading" content.[25][26][27][28] RT's editor-in-chief compared it with the Russian Army and Defence Ministry, and talked about it "waging the information war against the entire Western world."[29] September 2017, RT America was ordered to register as a "foreign agent" with the United States Department of Justice under the Foreign Agents Registration Act. Under the act, RT will be required to disclose financial information.[30]
That six-or-nine bucks a month gets you access to some of the most popular shows on TV the day after airing, including The Big Bang Theory, Mom, Elementary, Survivor, Amazing Race, even daytime shows. There are also a few thousand old TV shows streaming here, such as Cheers, all the versions of Star Trek (the rights are owned by the CBS Corporation), Brady Bunch, The Twilight Zone, and Hawaii Five-0. You can insert your own joke here about how the Tiffany Network is for your grandparents, because I already made mine above.
“We did it! Finally cut the cable cord. It was an oddly empowering moment. However within a few weeks of basking in our joy and anticipation of the savings we were going to experience we started getting some rather concerning emails from our former cable company about data overages! We could stream to our hearts content while we paid exorbitant rates for cable that supplied us with an endless supply of channels we never used. The minute we took charge that old pesky cable company somehow infiltrated our lives again with the promise of extra fees. We started getting a daily deluge of emails letting us know for a few more drops of blood ... I mean dollars ... we could keep our overages in check and be safe and complacent again. We were floored. But alas we caved but in our small protest we vowed to neva-eva-eva-eva go hungry again... I mean pay for cable again!” ― Lucy Fellows 
In August 2007, Russia Today became the first television channel to report live from the North Pole (with the report lasting five minutes and 41 seconds). An RT crew participated in the Arktika 2007 Russian polar expedition, led by Artur Chilingarov on the Akademik Fyodorov icebreaker.[42][43] On 31 December 2007, RT's broadcasts of New Year's Eve celebrations in Moscow and Saint Petersburg were broadcast in the hours prior to the New Year's Eve event at New York City's Times Square.[43] 

Amazon Prime Video -- The "other" major streaming service, which is included as part of a $99 annual Prime Membership or $9 a month. The interface isn't as user-friendly as Netflix, but the service often offers shows not on Netflix, including originals like The Marvelous Mrs. Maisel. Amazon Prime also has the ability to add channels (HBO, Starz and more), making it a potential one-stop shop.
Ultrafast broadband is defined as any broadband connection with a speed of 300Mbps or greater. Gigabit broadband refers to a connection with a speed of 1,000Mbps, so while you might call a gigabit connection 'ultrafast', not all ultrafast connections are a gigabit. Virgin Media is the only widely available provider to offer speeds in this range. However, there are very few cases where such speeds are necessary.
×