“ They get these extreme voices on that have this kind of hostile toward the West viewpoints towards the world, very extremist. These are the people that they have on. And when I was on the anchor desk, they would instruct you to egg on these guests and try to get them, you know, rallied up, to really fire off their anti-American talking points. Listen, I'm all about exposing government corruption. I'm all about being critical of the government. But this is different. This is promoting the foreign policy of somebody that has just invaded a country, has invaded the country and is then lying about it, is using the media as a tool to fulfill his foreign policy interests. And RT is part of Putin's propaganda network and it's very, very troubling in the wake of what is going on in Ukraine today.[23] ”
Consensus: Aside from the base plan, DirecTV NOW's packages have the highest prices that we've seen, and spending $60-$70 a month on TV watching just may not be a priority. However, if you've got a bit of disposable money and have a wide range of interests, DirecTV's insane channel selection is about to make you a very happy camper. (Regardless, it's cheaper than a $200/month cable bill.)
Following the March 2015 European Council summit which concluded that action was needed to "challenge Russia's ongoing disinformation campaigns", the European External Action Service was tasked to respond.[249] European Parliament briefing notes on the situation called RT "Russia's main international media weapon".[250] The counter-propaganda strategy subsequently developed by the EastStratCom Task Force, a small group of eight officials, included launching the EU vs Disinformation website with a headline of "don't be deceived, question even more".[249][251][252]
Roku is a great option these days. I bought one and hooked it up to the TV in my bedroom and it works fantastic. You need internet to run it, but atleast it cuts the cable bill out of the picture, and regardless, nowadays internet is practically a necessity. Theres different Roku “channels”. i mostly use netflix and hulu, but cracke for example is 1005 free with no account needed.

During the 2008 South Ossetia War, RT correspondent William Dunbar resigned after the network refused to let him report on Russian airstrikes of civilian targets, stating, "any issue where there is a Kremlin line, RT is sure to toe it."[229] According to Variety, sources at RT confirmed that Dunbar had resigned, but rejected that it was over bias. One senior RT journalist told the magazine, "the Russian coverage I have seen has been much better than much of the Western coverage... When you look at the Western media, there is a lot of genuflection towards the powers that be. Russian news coverage is largely pro-Russia, but that is to be expected."[230]
Satrap is not a financial advisor & MoneyPantry.com is for entertainment & educational purposes only. Material shared on this blog does not constitute financial advice nor is it offered as such. As mentioned in our Disclosure page, MoneyPantry may have a financial relationship with some of the companies mentioned on this site, including Credit Card providers, and as such it may be compensated with a referral/commission fee. All trademarks, registered trademarks and service marks mentioned on this site are the property of their respective owners.
The Roku's selection of channels is as good as it gets: Netflix, Hulu, Amazon, Vudu, Crackle, HBO Go, MLB.tv, NHL, NBA, Epix, and a lot more. It would be nice to see some better support from people like NBC, ABC, CNN, and other news channels, though—right now, the channels are either audio podcasts only or clips of popular shows, but rarely full episodes. The Roku also recently got the Plex app, which allows it to play items from a Plex media server—perfect for those few movies you've ripped or downloaded. It also contains a few of Plex's streaming channels, but not all of them are available at the time of this writing. Still, Plex is a very nice touch to a device that previously couldn't play those files at all.
At the beginning of January 2009, the print edition of TV Guide quietly removed its listings for TV Guide Network (and several other broadcast and cable networks) over what the magazine's management described[21][22] as "space concerns". In actuality, the two entities had been forced apart by their new, individual owners, with promotions for the network ending in the magazine, and vice versa. TV Guide magazine journalists also no longer appeared on TV Guide Network. The top-line "plug" for the network did, however, remain intact on the websites of internet-based listings providers using TV Guide's EPG listings. TV Guide Network's program listings returned to TV Guide magazine in June 2010, with its logo prominently placed within the grids.

In April 2017, during his successful run for President of France, Emmanuel Macron's campaign team banned both RT and the Sputnik news agency from campaign events. A Macron spokesperson said the two outlets showed a "systematic desire to issue fake news and false information".[205] Macron later said during a press conference that RT and Sputnik were "agencies of influence and propaganda, lying propaganda—no more, no less".[206]
A reader of the blog informed me that WOW! now offers Internet access in Knoxville Tennessee. They offer speeds of 30 Mbps for just $25 and 60 Mbps for just $40 a Mbps. If anyone has any experience with their Internet-only service them please post in the comments. They appear to offer service in parts of South Carolina, Alabama, Tennessee, Kansas, Michigan, Indiana, Georgia, Florida, Illinois, and Ohio.
×