At the beginning of January 2009, the print edition of TV Guide quietly removed its listings for TV Guide Network (and several other broadcast and cable networks) over what the magazine's management described[21][22] as "space concerns". In actuality, the two entities had been forced apart by their new, individual owners, with promotions for the network ending in the magazine, and vice versa. TV Guide magazine journalists also no longer appeared on TV Guide Network. The top-line "plug" for the network did, however, remain intact on the websites of internet-based listings providers using TV Guide's EPG listings. TV Guide Network's program listings returned to TV Guide magazine in June 2010, with its logo prominently placed within the grids.

DISH also has the best DVR available. The Hopper 3 Smart DVR lets you record up to 16 shows at once, and you can record 2 ½ times more HD content (500 hours) than the Genie from DIRECTV (200 hours). However, keep in mind that the advertised package price doesn’t include the DVR price. You’ll have to pay an extra $10 per month for the Hopper and an additional $5–$10 per month for each added receiver.
Former RT Moscow anchor Stacy Bivens, and other former RT journalists speaking under anonymity according to BuzzFeed, said they regretted working for the network, citing their dislike of the network's use of propaganda. Bivens, for example, was explicitly asked to go to Germany and procure a story proving that "Germany is a failed state". When she rejected, other reporters were sent instead.[24]
×