Not sure if anyone has mentioned this: We pay for standalone high-speed cable Internet service. I connected a digital splitter so that one cable goes to the modem and the other to two TVs in our house. For the price of Internet service, we also get all the over-the air stations (cable quality). These include PBS (5 stations), CBS (2 stations), ABC (3 stations), NBC (3 stations), Fox (2 stations) plus an assortment of other over-the air stations in the 70-100 range–where the local access stations are also located.
 United States – The US Department of Justice compelled RT to file paperwork under the Foreign Agents Registration Act in the United States in September 2017.[201] Previously, the United States Secretary of State John Kerry had referred to RT as a state-sponsored "propaganda bullhorn" and he continued by saying, "Russia Today [sic] network has deployed to promote president Putin's fantasy about what is playing out on the ground. They almost spend full-time devoted to this effort, to propagandize, and to distort what is happening or not happening in Ukraine."[202] RT responded that they wanted "an official response from the U.S. Department of State substantiating Mr. Kerry's claims."[203] Richard Stengel from the U.S. Department of State responded.[18] Stengel stated in his response, "RT is a distortion machine, not a news organization," concluding that "the network and its editors should not pretend that RT is anything other than another player in Russia's global disinformation campaign against the people of Ukraine and their supporters". However, Stengel supports RT's right to broadcast in the United States.[204]
For example, CBS offers a lot of free full episodes with even more when you sign up for CBS All Access ($59.99/yr with limited commercials or $99.99/yr without commercials after a 7-day free trial). For many shows, like 60 Minutes, you can watch the last 5 episodes for free. Some others have an entire season for free – such as Big Brother: Over the Top.
Former RT Moscow anchor Stacy Bivens, and other former RT journalists speaking under anonymity according to BuzzFeed, said they regretted working for the network, citing their dislike of the network's use of propaganda. Bivens, for example, was explicitly asked to go to Germany and procure a story proving that "Germany is a failed state". When she rejected, other reporters were sent instead.[24]
×