FuboTV offers two plans. The first, “Fubo, includes more than 70 channels for $45 per month, and the second, “Fubo Extra,” bumps the package up to 80-plus channels for $50, though your first month on either plan will be discounted by $5. Both plans include a healthy mix of both sports and nonsports channels, such as NBC Sports Network, NFL Network, NBA TV, and the Pac-12 Network on the sports side, along with staples like HGTV, FX, and widespread local network channel support on the other. In August 2018, FuboTV signed a multiyear deal bringing the Turner networks — including TNT, TBS, CNN, Cartoon Network, Adult Swim, TruTV, TCM, and HLN — to the service. Not only did the service add these channels, but it did so without upping the price.
I have a Samsung S8 plus. Adaptor failed to work initially. I had to set the USB mode to PTP and it worked perfectly. To set the USB mode go to ---> Settings/Developer Options/USB Configuration. If Developer Options isn't in your settings, then go to the About Phone menu in Settings, then find the "Build number" entry and tap on it seven times. Once you've done that, you'll see a message that says "Developer mode has been turned on."
"2018 review: Fubo has come a long way in a year. The streams are much more stable, the channel lineup has solidified, and VOD and DVR options keep improving. Fire TV now has the Video On Demand options you'll find on other platforms along with updated support for the 500 hour DVR. Yes, the interface is clunky on Fire TV and there is no quick way to flip between channels. This isn't like watching cable tv, and it's not supposed to be."

RT drew particular attention worldwide for its coverage of the 2008 South Ossetia war.[43][44][45] RT named Georgia as the aggressor[45] against the separatist governments of South Ossetia and Abkhazia, which were protected by Russian troops.[46] RT saw this as the incident that showcased its newsgathering abilities to the world.[12] Margarita Simonyan stated, "we were the only ones among the English-language media who were giving the other side of the story – the South Ossetian side of the story."[44]


The Alyona Show, hosted by Alyona Minkovski, ran from 2009 to 2012 (when Minkovski left RT to join The Huffington Post). Daily Beast writer Tracy Quan described The Alyona Show as "one of RT's most popular vehicles".[141] The New Republic columnist Jesse Zwick wrote that one journalist told him that Minkovski is "probably the best interviewer on cable news."[142] Benjamin R. Freed wrote in the avant-garde culture magazine SOMA that "The Alyona Show does political talk with razor-sharp wit."[143] David Weigel called the show "an in-house attempt at a newsy cult hit" and noted that "her meatiest segments were about government spying, and the Federal Reserve, and America's undeclared wars".[45] Minkovski had complained about being characterized as if she was "Putin's girl in Washington" or as being "anti-American".[143] After Minkovski argued that Glenn Beck was "not on the side of America. And the fact that my channel is more honest with the American people is something you should be ashamed of.", Columbia Journalism Review writer Julia Ioffe asked "since when does Russia Today defend the policies of any American president? Or the informational needs of the American public, for that matter?"[12]

Perhaps the biggest selling point for DIRECTV NOW is that you get a DIRECTV experience without the contract or setup fees. There’s no need to install a satellite dish, so you don’t have to pay for that, and though the streaming service isn’t quite as robust as its satellite counterpart, you don’t have to sign a contract. It really makes it easier to stomach some of the higher-priced packages from DIRECTV NOW because, guess what? You can cancel anytime.
These services will generally run you $10 a month, give or take, and each might appeal to slightly different types of viewers. For instance, Netflix has stronger original content, while Hulu allows you to stay up to date with new episodes as they air. Depending on your taste and preference, you’ll want to investigate the content each service has to offer. Also, consider the internet speed you need in order to get the best quality picture.
Apart from the basic packages, add-on packs like Sports Extra, News Extra, Kids Extra, and other bundles can be added on top. There’s even a respectable selection of movies for rent in HD for $4 each. While the picture may not be quite as reliable as cable or satellite TV (often dependent upon your device), Sling TV is affordable and easy to use, and the reliability has improved remarkably since launch.
Although most cable systems kept the original, full-screen EPG in operation well into the early 1990s, some systems with large numbers of subscribers opted for this upgraded version of EPG Sr. in order to exploit the revenue potential of its graphical local advertising capabilities. The Atari-based EPG Jr. was never afforded this split-screen upgrade and fell out of favor during the late 1980s as cable systems migrated to the full- or split-screen Amiga 1000-based EPG Sr., and later to the Amiga 2000-based Prevue Guide. However, the EPG Jr. remained in service as late as 2005 on a few small cable systems, as well as on a number of private cable systems operated by various hotel chains and certain housing and apartment complexes.
The Boxee Box is a good device for those that want a highly configurable, full-featured media center but don't want to deal with the hassle of building one and installing something like XBMC. If you're willing to put in the time setting it up (and you aren't sharing it with someone less tech-savvy), it can be a pretty powerful media center, but it definitely isn't for everyone.
Assange said that RT would allow his guests to discuss things that they "could not say on a mainstream TV network."[69] Assange said that if Wikileaks had published Russian data, his relationship with RT might not have been so comfortable.[64] In August of that year, RT suffered a denial of service attack for several days by a group calling itself "Antileaks". It was speculated that the group was protesting Assange and/or Russia's jailing of members of the activist music group Pussy Riot.[70]
In January 2013, it was announced that TV Guide Network would be renamed TVGN.[30] The name change and new logo, which de-emphasizes the channel's ties to TV Guide magazine took effect on April 15, 2013. The immediate effect of the purchase by CBS saw the summer series Big Brother After Dark move from Showtime 2 to TVGN, along with same-day repeats of The Young and the Restless moving to the network from Soapnet, which ceased operations in December 2013. Fellow CBS soap The Bold and the Beautiful soon also joined the TVGN lineup, along with eventual same-week repeats of Survivor and The Amazing Race, and repeats of CBS event programming such as the Grammy Awards. CBS Television Distribution's syndicated newsmagazine Entertainment Tonight began to package and produce all of TVGN's red carpet coverage as a cable extension of that program, though the network's existing programming agreements with competing program/website PopSugar continue to be maintained.
The WD TV Live isn't as popular as the other devices on this list, but it's actually a pretty good device, especially for users that have a lot of ripped or downloaded movies already (and it supports quite a few formats). WD TV Live comes in two flavors: a small, cheap, Wi-Fi-enabled box designed for streaming, and a more expensive, Ethernet-enabled box with a 1TB drive for all your local movies. The small box can play files off a USB drive, and the big box can still stream, but they're clearly aimed at two different types of users.

In 2018 some of the RT staff started a new media project Redfish.media that positions itself as "grassroots journalism".[82] The website has been criticized by an activist Musa Okwonga for deceptively taking an interview from him and then distributing it across RT channels while hiding its real affiliation.[83] Another similar project is In the NOW started in 2018.[84]
So, I really appreciate all this information and the clear explanations you’ve given, as in where to get the channels I do watch and the cost. I really miss 3 local stations, but my favorite one which I’ve watched all my life and depended on for weather was already dropped from the cable lineup a few months ago. Luckily, I just learned of the new version of “rabbit ears” and have ordered one (2019 version) that claims to have a 120 mile range, which would bring me my lost station if it works. It’s gotten a solid 5 star review from many customers on Amazon, so I’m hopeful.
It’s a no-brainer that the largest video platform in history would build its own live TV streaming service. Like Hulu’s service, YouTube TV offers a single channel package. You’ll get 40-plus channels with a $40 monthly subscription — including sports channels you’d normally have to pay much more for on other services — with the option of supplementing with a small handful of premium add-ons. On top of the TV content, you’ll also get access to all of YouTube’s premium content, which includes YouTube-produced series from popular creators and celebrities. The service is still offered in select areas only, so you’ll want to check if it’s available in your town before getting too excited.

PlayStation Vue’s interface feels much smoother than any other streaming service we’ve tested. It really starts with the attention to detail. PlayStation Vue clearly labels channels and “On Demand” content up in the top right-hand corner of the screen. This makes it easier to differentiate live content vs. on-demand content and surf for other shows that particular network has to offer.
What you get: YouTube TV offers access to live TV from up to 50 providers, including all the major networks. It also has a cloud DVR with unlimited storage, and you can set up to six individual accounts. Thanks to a recent expansion, the service is now available in most national markets. With YouTube TV you also get the original programming on YouTube Red Originals. You can add Showtime for $7 per month, Starz for $9 per month, CuriosityStream for $3 more per month, or AMC Premiere for an additional $5 per month.

John Feffer, co-director of Foreign Policy in Focus says he appears on RT as well as the U.S.-funded Voice of America and Radio Free Asia, commented "I’ve been given the opportunity to talk about military expenditures in a way I haven’t been given in U.S. outlets". On the fairness issue, he said: "You're going to find blind spots in the coverage for any news organization".[142] 

I just dumped my cable tv service three days ago after they suddenly raised my monthly bill $25 to $194 per month for tv, internet, and phone. By dropping the tv and inquiring about a discount on my internet, my bill will be around $81 per month for 10Mps internet and VOIP phone. I am considering dropping my landline and using my tracfone cell phone only, which would shave off another $35 per month.
From April to August 2011, RT ran a half-hour primetime show Adam vs. the Man,[144][145][146] hosted by former Iraq War Marine veteran and high-profile anti-war activist Adam Kokesh. David Weigel writes that Kokesh defended RT's "propaganda" function, saying "We're putting out the truth that no one else wants to say. I mean, if you want to put it in the worst possible abstract, it's the Russian government, which is a competing protection racket against the other governments of the world, going against the United States and calling them on their bullshit."[45] The conservative media watchdog Accuracy in Media criticized Kokesh's appearance on RT, writing RT uses Americans like Kokesh to make propaganda points.[147]
An HD antenna won’t give you all of the channels you would have access to if you purchased a cable subscription. However, it will increase the number of channels you can watch on local TV. And the one-time cost (as opposed to an ongoing monthly fee) means you’ll save money. It can be another attractive feature of using antennas to expand your viewing choices.
If any of these options think they are worthy to cause one to cut the cord they are all sadly mistaken. Once you add the total cost these options charge, just to get the more highly desirable stations most people expect, you run into limitations: how many devices you can stream simultaneously, how much bandwidth you would need to even maintain stability, and how much more speed you’ll have to pay for with your internet provider to get it. It’s almost as if they are pushing potential cord cutters right back to their cable providers. Not to mention, Comcast/Xfinity, as much as I despise them, gives more reasonable offers for less cost, with anywhere DVR – both local and cloud based.
You might have a Blu-ray player or smart TV with streaming apps on board, but those offer a pretty dismal streaming experience. Newer TVs from Samsung and LG have pretty impressive smart interfaces, and Roku TVs like TCL’s 6-Series are fantastic for all-in-one streaming. Otherwise, if you’re going to transition to a full-time streaming entertainment plan you may want a separate device purpose-built for the job. Below is a small selection of some of our favorites. If you want more recommendations, we highly recommend sourcing our full list of the best streaming devices you can buy.
Hi to everyone tuned into this conversation here. First off, Peter I have to thank you for sharing your advice and putting it out on here for all of us to benefit from. I’m just beginning to embrace this shift in the way TV is consumed. (I’ve admittedly but proudly been without TV and cable for the past 3 years). I just had a projector, a dvd player and a super nes.
1. The good old fashioned antenna. Of course, this all depends on what kind of signal you can get inside your house. In my place here in CO, I can use an HDTV antenna and the channels come in beautifully. But I have lived in other houses where I couldn’t even get snow to show up on the TV (New Mexico, I am looking at you). Antennas mounted on roofs tend to be a lot better at pulling in those free signals, but remember that as of 2009 you need a special digital converter box, as the analog signals will no longer be broadcast (in most communities).
A lot of people pay a lot of money in order to be able to watch the TV shows that they want, when they want.  In the process they end up spending upwards of $500-1000 a year, mostly for programming that they don't watch.  If they would just look a little deeper they might find that there are a lot of free or low cost options out there, and they can get a lot of the same TV shows, movies and other video content for free.
Within each cable system's headend facility, meanwhile, the Amiga 2000-powered Prevue Guide software overlaid the bottom half of the satellite feed's video frame with its own, locally generated listings grid. It also continuously chose which of the two simultaneously available promos in the top half of the satellite feed's picture to let local cable subscribers see, patching its audio through to them while visually blocking out the other promo (usually with text promoting the program's next airtime and cable channel). During periods where both of the satellite feed's simultaneous promos were for cable networks not carried by a local cable system, the local Prevue Guide software blocked out both, filling the entire top half of the screen with a local text or graphical advertisement instead (either an ad for a local or national business, or a promotion for a channel that the cable provider carried – displaying that channel's logo and supplementary information on the opposing sides in the upper half). The satellite feed's national scheduling grid was never meant to be seen by cable subscribers. On occasion, however, when a cable system's local Prevue Guide software crashed into Amiga Guru Meditation mode, subscribers would be exposed to the satellite feed's full video frame, letting them see not only the two disparate promos simultaneously running in its upper half, but perhaps more confusingly, the satellite transponder-oriented national listings grid in its lower half.[7]
What you get: With recently updated pricing, Sling’s Orange package is now $25 and includes about 30 cable channels but no broadcast TV. It supports one user at a time. Sling Blue, also $25 per month, supports three users and a different mix of about 40 channels, including local broadcasts and regional sports. (Among other differences, Sling Orange includes ESPN.) A combined plan costs $40. Themed add-on packs cost $5 per month, and you can add HBO, $15; Showtime, $10; and Starz, $9.
Reliable figures for RT's worldwide audience are not available.[103] In the United States, RT typically pays cable and satellite services to carry its channel in subscriber packages.[121] In 2011, RT was the second most-watched foreign news channel in the United States (after BBC World News),[122] and the number one foreign network in five major U.S. urban areas in 2012.[123] It also rates well among younger Americans under 35 and among inner city areas.[123]
On top of that, you can combine free over-the-air TV with many of these devices by using either an OTA DVR (once your antenna is connected to the DVR, devices like Tablo will let you stream the OTA feed on your streaming device via the relevant app – in this case, Tablo TV) or Plex (connect an antenna, via a PC TV tuner, to the computer hosting your Plex server and then use the Plex app on supported streaming devices and access the live TV feature). It's simplest of all with a smart TV (such as the ones that Roku makes with its manufacturing partners): just plug your antenna into your TV, which is also your streaming device, and scan for channels!
Great! You’re already half way there! What I would do next is take a look at Hulu, Sling TV, CBS All Access, etc. to find out which option has the majority of what you want to see. If that company does not cover sports you may have to purchase an add on for it. As far as local sports, you might consider an antenna if you can’t get coverage otherwise.
All three of the ones listed above allow you to record over-the-air shows and then watch them on your TV. On the Tablo and HDHomeRun you can also stream them to a tablet, phone or the TVs in your house using devices like the Fire TV, Roku or Chromecast (Adding a Slingbox 500 to the DVR+ will accomplish the same). Definitely worth looking into if you're a cord cutter.
Basically, when you go to your xbox and select to view video, you can view video from the xbox’s hard drive (stuff you download from xbox live), or from one of the connected media servers. Playon would be one of the connected media servers (in addition to the built in media server in windows vista -which only has limited streaming capabilities). Does that make sense or did I just muddy the water even more?
After the 1-week free trial, the service costs $44.99 per month. You can opt to just subscribe to the Hulu library instead of the Live TV service for just $7.99. Hulu also offers loads of original content and a decent back catalog of many past seasons of cable and network TV shows. You can test the live service or the on-demand service by using this 1-week free trial to Hulu Live TV. For more details check out my full review of Hulu.
Sometimes those contracts don't work out. A major case in point came in May, when Sinclair Broadcasting Group, a major owner of local stations nationwide, pulled its stations from Sony's PlayStation Vue service. Vue lost a good chunk of channels, moving from second-most in August of 2017 to second-to-last now, beating only Sling. Even Fubo TV has more local channels than Vue.
Once you have a TV that is “digital ready”, all you need to do is install a TV antenna. I installed the Mohu Sky 60 outdoor antenna on my roof and now I receive all the major local broadcast networks. Mohu also makes quality indoor antennas like The Mohu Curve and Mohu Leaf. If you are interested in purchasing a Mohu antenna, check my Mohu promo page for a big discount.
If you’re willing to invest in a Plex Pass subscription ($4.99/mo, $39.99/year, $149.99/lifetime) you may want to go with Plex for Android instead. Plex is very similar to Kodi and SPMC, only it can do more when it comes to OTA TV. With a Plex Pass, you can turn your Nvidia Shield into a Plex Server and use it to stream OTA TV channels to all your devices.
Cable is too expensive, but it's not useless – it's just overpriced. Most of us are at least a little reluctant to part with cable, because we like TV. Sure, you can cut the cord and replace it with nothing, but since you're reading an article called How to Watch TV Without Cable, we're going to assume that – like us and our readers here at Cordcutting.com, you like TV. You just don't like cable.
Amazon Prime Video is similar to Netflix (but has a lot more TV and movie titles, they claim). If you’re an “Amazon person” this is the best TV deal out there. For a monthly subscription, you get unlimited access to stream everything in the Prime Video library — including the growing selection of popular Amazon Originals like Sneaky Pete, Transparent, and The Man in the High Castle.

You might think that local news and cable news would be easy to find via your set-top box, but even if you get a live TV subscription, it may be missing your local channels, and it may not have your preferred cable pundits. (Fox News, for example, isn’t available on every service.) Hulu With Live TV will get you a lot of what you need with minimal hassle, but do check out your local line-up on the Hulu website first.
In early 2010, RT unveiled a highly controversial advertising campaign called "Question More", which was created for the channel by Britain-based McCann Erickson.[14] One of the advertisements featured as part of the campaign showed President of the United States Barack Obama "morphing" into Iranian leader Mahmoud Ahmadinejad and asked: "Who poses the greatest nuclear threat?" The ad was banned in American airports. Another showed a Western soldier "merging" into a Taliban fighter and asks: "Is terror only inflicted by terrorists?"[48] One of RT's 2010 billboard advertisements won the British Awards for National Newspaper Advertising "Ad of the Month".[49]
John Feffer, co-director of Foreign Policy in Focus says he appears on RT as well as the U.S.-funded Voice of America and Radio Free Asia, commented "I’ve been given the opportunity to talk about military expenditures in a way I haven’t been given in U.S. outlets". On the fairness issue, he said: "You're going to find blind spots in the coverage for any news organization".[142]
The WD TV Live isn't as popular as the other devices on this list, but it's actually a pretty good device, especially for users that have a lot of ripped or downloaded movies already (and it supports quite a few formats). WD TV Live comes in two flavors: a small, cheap, Wi-Fi-enabled box designed for streaming, and a more expensive, Ethernet-enabled box with a 1TB drive for all your local movies. The small box can play files off a USB drive, and the big box can still stream, but they're clearly aimed at two different types of users.

John Feffer, co-director of Foreign Policy in Focus says he appears on RT as well as the U.S.-funded Voice of America and Radio Free Asia, commented "I’ve been given the opportunity to talk about military expenditures in a way I haven’t been given in U.S. outlets". On the fairness issue, he said: "You're going to find blind spots in the coverage for any news organization".[142]


You'll never have to bug someone for their Xfinity password to stream a live channel again (because you'll have any channel you need and then some). Hulu, Vue, DirecTV NOW and FuboTV are our top picks for all-encompassing premium packages. These will all include local broadcast channels like ABC and NBC, so you won't have to worry about an HD antenna.
On 4 March 2014, Breaking The Set host Abby Martin, speaking directly to her viewing audience during the show's closing statement, said that even though she works for RT, she is against Russia's intervention in Ukraine. She said that "what Russia did is wrong", as she is against intervention by any nation into other countries' affairs.[237] Later, Martin asserted that RT still supports her despite her differences of opinion with the Russian government.[238] RTs press office suggested that Martin would be sent to Crimea and responded to accusations of propaganda, stating "the charges of propaganda tend to pop up every time a news outlet, particularly RT, dares to show the side of events that does not fit the mainstream narrative, regardless of the realities on the ground. This happened in Georgia, this is happening in Ukraine".[239] Glenn Greenwald said that American media elites love to mock Russian media, especially RT, as being a source of shameless pro-Putin propaganda, where free expression is strictly barred. Agreeing the "network has a strong pro-Russian bias", he suggested that Martin's action "remarkably demonstrated what 'journalistic independence' means".[240]
Amazon Prime Video is similar to Netflix (but has a lot more TV and movie titles, they claim). If you’re an “Amazon person” this is the best TV deal out there. For a monthly subscription, you get unlimited access to stream everything in the Prime Video library — including the growing selection of popular Amazon Originals like Sneaky Pete, Transparent, and The Man in the High Castle.
From April to August 2011, RT ran a half-hour primetime show Adam vs. the Man,[144][145][146] hosted by former Iraq War Marine veteran and high-profile anti-war activist Adam Kokesh. David Weigel writes that Kokesh defended RT's "propaganda" function, saying "We're putting out the truth that no one else wants to say. I mean, if you want to put it in the worst possible abstract, it's the Russian government, which is a competing protection racket against the other governments of the world, going against the United States and calling them on their bullshit."[45] The conservative media watchdog Accuracy in Media criticized Kokesh's appearance on RT, writing RT uses Americans like Kokesh to make propaganda points.[147]
From April to August 2011, RT ran a half-hour primetime show Adam vs. the Man,[144][145][146] hosted by former Iraq War Marine veteran and high-profile anti-war activist Adam Kokesh. David Weigel writes that Kokesh defended RT's "propaganda" function, saying "We're putting out the truth that no one else wants to say. I mean, if you want to put it in the worst possible abstract, it's the Russian government, which is a competing protection racket against the other governments of the world, going against the United States and calling them on their bullshit."[45] The conservative media watchdog Accuracy in Media criticized Kokesh's appearance on RT, writing RT uses Americans like Kokesh to make propaganda points.[147]
Always take a moment on a new TV to switch off any special features that are meant to reduce motion-blurring. (These go by different names depending on the manufacturer, but the setting typically has the word “motion” in it, as in Sony’s “Motionflow” or LG’s “TruMotion.”) These settings tend to make movies and even most modern television shows look more flat and artificial, in what’s often called “the soap opera effect.”
×