In early 2010, RT unveiled a highly controversial advertising campaign called "Question More", which was created for the channel by Britain-based McCann Erickson.[14] One of the advertisements featured as part of the campaign showed President of the United States Barack Obama "morphing" into Iranian leader Mahmoud Ahmadinejad and asked: "Who poses the greatest nuclear threat?" The ad was banned in American airports. Another showed a Western soldier "merging" into a Taliban fighter and asks: "Is terror only inflicted by terrorists?"[48] One of RT's 2010 billboard advertisements won the British Awards for National Newspaper Advertising "Ad of the Month".[49]
Req. compatible device and Fios® TV. Content restrictions may apply. Fios Internet req’d for in-home use. Full channel access and DVR streaming require Fios Multi-Room DVR Enhanced or Premium Service. Max. combined 4 simultaneous Live TV and/or DVR streams per media server. Verizon Wireless Data-Free Streaming: Req. postpay 4G LTE service. Non-streaming activity and app diagnostics (e.g., app downloads, starting/restarting the app, going off airplane mode and transitioning from Wi-Fi to 4G LTE) will incur data charges. For Verizon Unlimited customers, app data usage will be counted, not billed.
Another option for the serious bargain seeker is to find the previous generation’s model on a site like eBay, though we obviously can’t vouch for any reliability there. While the previous generation Apple TV is definitely showing its age (and lacks 4K support), it’s still very handy for Apple fans thanks to AirPlay, which easily allows you to stream media from your iPhone or iPad to the TV. Either way, if you’re a big-time Apple fan, the Apple TV 4K is likely to be a viable choice as your streaming hub.
At the beginning of January 2009, the print edition of TV Guide quietly removed its listings for TV Guide Network (and several other broadcast and cable networks) over what the magazine's management described[21][22] as "space concerns". In actuality, the two entities had been forced apart by their new, individual owners, with promotions for the network ending in the magazine, and vice versa. TV Guide magazine journalists also no longer appeared on TV Guide Network. The top-line "plug" for the network did, however, remain intact on the websites of internet-based listings providers using TV Guide's EPG listings. TV Guide Network's program listings returned to TV Guide magazine in June 2010, with its logo prominently placed within the grids.
Former RT Moscow anchor Stacy Bivens, and other former RT journalists speaking under anonymity according to BuzzFeed, said they regretted working for the network, citing their dislike of the network's use of propaganda. Bivens, for example, was explicitly asked to go to Germany and procure a story proving that "Germany is a failed state". When she rejected, other reporters were sent instead.[24]
×