There are many differences. SlingTV is the cheapest, but it's missing many channels unless you pay extra for them. And If you're a fan of Nickelodeon or PBS, you won't be able to see the kids' TV favorite on YouTubeTV, SlingTV, Sony PlayStation VUE or Hulu with Live TV, but you can get Nick with DirecTV Now. And if you have an Amazon Fire TV Stick as your streaming device to bring Internet to your TV, you can't see YouTubeTV. 
The truth is that you have a bunch of ways to watch local channels online and over-the-air. Thanks to the rise in skinny bundles and the resurgence in popularity of over-the-air TV, cord cutters are once again enjoying local news and other local programming without having to go crawling back to traditional pay TV providers like cable and satellite companies. This is our complete guide to watching local channels without cable.
Rather than purchasing TV Guide Channel carriage rights, some services such as Optimum and Bright House Networks created their own scrolling listings grids, with Optimum's occasionally being interrupted by full-screen commercials, and otherwise featuring banner ads accompanied by music. Bright House's version featured a video inlay of a local news station instead of banner ads, with its overall on-screen presentation otherwise matching that of Optimum's. Other cable providers that did not carry TV Guide Channel carried a similar television listings channel provided by entertainment and listings website Zap2It. DirecTV did not begin carrying the TV Guide Channel until 2004, and began carrying it in an entirely full-screen format (without the bottom listings grid) in 2005. This was also the case with Dish Network, which aired the network in full-screen format to avoid duplication of its set top receiver-integrated IPG, also provided by Gemstar-TV Guide (another satellite provider, Primestar, had also carried the channel with the grid included, until it merged with DirecTV in 1999 shortly after the rebrand to TV Guide Channel).
In December 2018, the British media regulator Ofcom ruled that seven programmes broadcast by RT between 17 March and 26 April of that year, in the wake of the Salisbury nerve agent attacks, had breached the UK's impartiality rules and that it was considering what sanctions to take; the BBC reported that RT was "extremely disappointed by Ofcom's conclusions".[271]

"2018 review: Fubo has come a long way in a year. The streams are much more stable, the channel lineup has solidified, and VOD and DVR options keep improving. Fire TV now has the Video On Demand options you'll find on other platforms along with updated support for the 500 hour DVR. Yes, the interface is clunky on Fire TV and there is no quick way to flip between channels. This isn't like watching cable tv, and it's not supposed to be."
×